U kunt uw aankoop compleet, ongeopend en onbeschadigd in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen (m.u.v. sale artikelen).
De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Zodra uw retourzending bij ons binnen is en verwerkt boeken wij het aankoopbedrag van uw geretourneerde producten terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.
De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Zodra uw retourzending bij ons binnen is en verwerkt boeken wij het aankoopbedrag van uw geretourneerde producten terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.
Om uw retouren zo snel mogelijk in behandeling te nemen willen wij u vragen de retouren vooraf aan te melden.
Reclamatie / retour voorwaarden
Met het invullen van ons retourformulier geeft u aan kennis te hebben genomen van onze voorwaarden:
- Retourneren is mogelijk tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst. (mits schriftelijk anders overeen gekomen).
- Retourneren is alleen mogelijk indien de verpakking en het product onbeschadigd is. Bij aanschaf van volledige omdozen dient de overdoos onbeschreven of bestickerd te zijn.
- Artikelen onjuist verpakt en / of beschadigd kunnen niet worden gecrediteerd.
- Retouren zonder reclamatie- / retour formulier worden niet in behandeling genomen.
- Creditering vindt plaats na ontvangst, controle en goedkeuring.
- Speciaal voor u bestelde artikelen of SALE artikelen worden niet retour genomen.
- Creditering vindt plaats op de door u gemaakte kosten voor de geleverde goederen.
Indien niet aan de gestelde voorwaarden wordt voldoen, behouden wij ons het recht uw retour gedeeltelijk of niet te vergoeden.
Verkeerd geleverd of beschadigd?
Het kan helaas gebeuren dat u verkeerde of beschadigde producten ontvangt. In dat geval willen wij u vragen telefonisch contact met ons op te nemen zodat u de klacht goed kunt uitleggen en we meteen een passende oplossing kunnen bieden. Eventuele kosten of oplossingen zijn vanzelfsprekend voor onze rekening. Mocht het geleverde artikel beschadigd zijn, dan is het voor ons prettig als wij hiervan een foto ontvangen. Dit kan eenvoudig via Whatsapp of per mail, zo kunnen wij de schade snel beoordelen.
Klachten
Klachten
Heeft u een andere klacht dan bovenstaande? Neem telefonisch contact met ons op, dan zoeken we naar een geschikte oplossing.